Monday, July 16, 2007

Selindungkan hasrat mu itu
Indah persahabatan biar terus bersinar
Tidakah apa yg terkubur dihatimu itu akan menhancurkan
Itukah apa yang kau mahu..
Nodai talian persahabatan dengan percintaan yg tak sampai kemana
Ungkapan manis sekang tak mungkin akan bertahan selamanya
Renungan itu jangan biar bertukar menjadi termpat melepaskan rindu dan perasaan
Sampai menutum mata biar lah persahabatan ini kekal...
Aku panjatkan doa ku pada teman yg ku amat sanjungi
Rela ku melihat kau berbahagia bersama nya..andai itu yg tertulis untuk ku
Aku kan terus memerhatikanmu dari jauh...
JEJAKAKU:
Jejakaku
Matamu bersinar bagai kilauan bintang dikegelapan malam
terus berdebar hatiku
Namun terlalu jauh dirimu untuk ku capai
aku bagaikan debu kau bagaikan permata
siapalah aku untuk menyimpanmu didalam hati kecil ku
sinaran matamu...
senyuman tawamu...
dalam diam aku yg merindu
munkinkah kita kan berbicara tentang kita
mampukah kau kumiliki..
Jejakaku
jikala kumerinduimu
aku mencari sang rembulan yg sedang mengambang penuh
mencari bayangkan wajahmu syg
dan tiba2 aku jadi perindu
andai kau disebelahku kan ku merenungi matamu
dan melafazkan kalimah cinta itu...
Jejakaku
Tempatkan aku disudut hatimu agar kau merasai kekuatan cintaku padamu
aku bagaikan dihanyut arusan menaggih cintamu
aku aku tunggu...
dan terus menunggu..
agar kau akan didakapan ku nanti
janagan kau mempersisakan pernantian ku ini....
CINTA MONYETKU:
kau bagaikan degupan jantung ku,
namamu ada disetiap nafasku
kaulah seorang yang ku impikan
didalam mimpi indahku...
setiap kali aku merenung wajahmu
aku teringat mimpi burukku
kita berpegangan tangan tersenyum mesra
dengan tiba-tiba kita berjauhan...
kau memberi senyuman dan pandangan manja
tetapi memberikan kata-kata
yang menyakitkan
ku harap kau beriku peluang
untuk aku menjadi teman....

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home